Eutanasia wyborem demokratycznym

Jestem kobieta jedna z wielu ,kobieta ktora jak tysiace innych kobiet marzy o zalozeniu rodziny.Kiedy zaszlam w ciazy wszystko szlo w dobrym kierunku calkiem dobrze sie czulam mialam dobre badania.W trzecim m-cu ciazy  moj brzuch byl caly w czerwonych plamkach okazalo sie  ze to rozyczka.Lekarz poinformowal mnie  ze dziecko moze urodzic sie z wadami rozwojowymi . Okazalo sie po porodzie ze moja coreczka miala nie wyksztalcony mozg nie bylo widac roznicy miedzy istota biala i szara glowka nie rosla byla lekko zapadnieta.Zaczal sie moj koszmar jako rodzica. Cialo mojego dziecka zachowywalo sie dziwny sposob, miala drgawki ktorych ilosc coraz bardziej sie powtarzala .Lekarze stwierdzili padaczke ,zespol padaczkowy ktory bedzie sie z wiekiem pogarszal .Nikt niechcial mi udostepniac informacji na temat zdrowia mojej corki ,lekarze unikali odpowiedzi na moje pytania .Pani Ordynator PRAKTYCZnie uciekala  widzac mnie na korytarzu  nie informujac mnie o stanie w jakim znajdowalo sie moje dziecko .Corka zyla 1,5 modlilam sie kazdego dnia zeby mi pan Bog jej nie zabieral zeby stal sie cud i wyleczyl ja z jednym dniem.Cudu nie bylo !Wiekszosc swego zycia NATALKA spedzila w szpitalu a ja razem z nia.Kiedy zyla dla jej dobra  nauczylam sie ja  karmic   przez sondę , oczyszczalam jej drogi oddechowe itd..Ze wzg na swoj pogarszajcy sie stan zostala zaintubowana,sama wymienialam sonde i zmienialam na nowa  bo jak zobaczylam jak mecza moje dziecko pielegniarki doszlam do wniosku ze sobie lepiej dam rade,robilam to poprostu delikatniej .Coraz czestsze staly sie jej napady padaczkowe  coraz bardziej cierpielismy patrzac bezczynnie na jej ataki epileptyczne na cierpienie  bezbronnego dziecka ktore meczylo sie do konca swoich dni.

                Po kilku latach zaszlam ponownie w ciazy . Balam sie ale sila maciezynstwa ,wiara ze Bog mi pomoze nie oferujac mi znowu cierpienia jakie przeszlam byla silniejsza.Otrzymalam skierowanie na cesarskie ciecie ale ciecia mi nikt nie zrobil wywolano mi na siel porod.Po latach  dowiedzialam sie ze szpital nie mial pieniędzy na wykonywanie cesarskiego ciecia w szpitalu  nie bylo i nie ma do dnia dzisiejszego anestezjologów. A pomimo tego byly dokonywane cesarskie ciecia .
Urodzilam dziewczynke porod byl bardzo ciezki wazyla prawie 5 kilo Dziecko bylo b.duze i porod byl b.ciezki .Mialam robione usg przed porodem lekarze wiedzieli o tym ze dziecko jest duze ze moje pierwsze zmarlo i mimo to zbagatelizowali cala sprawe.Po kilku dniach od narodzin  zauwazylam ze moje dziecko ma drgawki Powrocil do mnie  horror z przed lat .Ciezki porod i nieprofesjonalne podejscie lekarzy do porodu doswiadczyl mnie po raz drugi .Zaczal sie kolejny koszmar .Lekarze unikali mnie ,pani Ordynator rowniez.Pewnego dnia na wizycie Pani Ordynator oswiadczyla mi ze to nie jest moje dziecko tylko szpitala i ze powinnam je zostawic w szpitalu nie marnowac sobie zycia bo po 2 tygodniach umrze.Zawalil mi sie swiat pod nogami.Corka Paulinka tak dalismy jej na imie miala bardzo minimalne zmiany w mozgu spowodowane niedotlenienie ale zmiany te spowodowaly bardzo silny zespol padaczkowy.Minely  2 tyg.po dwoch tygodniach lekarze stwierdzili  ze bedzie zyc m-c a po m-cu zabralam dziecko na wlasna odpowiedzialnosc i zawiozlam ja do szpitala do innego miasta w ktorym w koncu otrzymalam pomoc. Kiedy zobaczylam egoizm i brak PROFESJONALEGO PODEJSCIA LEKARZY doszlam do wniosku ze sprawe musialam wziasc w swoje rece .Corka zyla 3 lata ,karmilam ja 
sondą .Sondy musialam zakupic za swoje pieniandze ,musialam rowniez zakupic maszynke do odsysania wydzieliny i wiele innych rzeczy dzieki ktorym moglam zadbac lepiej o corke i w kupnie ktorych nikt mi nie pomogl.

Nie krytykujcie rodzicow ktozy zostawiaja swoje dzieci w szpitalu dzieci z uposledzeniami neurologicznymi !To jest bardzo ciezki wybor, to jest ciezar na cale zycie ,wiezienie .Oposcilo mnie wiele znajomi ,rodzina nie pomagala moj partner odszedl do innej kobiety poniewaz doszedl do wniosku ze nie jest w stanie patrzec na cierpienie naszej corki ,nie placac nawet alimentow .Nie bylam w stanie skonczyc studjow zniknelo w dal moje marzenie tysiaca kobiet o rodzinie o dzieciach o spokojnej starosci.Pan Bog daje zycie i sam zabiera ale czesto decyzje za niego podejmuja osoby ktore sa malo odpowiedzialne  ,osoby te -to lekarze Lekarze czesto zatrzymuja na sile ludzi ktorzy juz dawno by odeszli z tego swiata ,zatrzymuja dzieci ktore cierpia przez lata cierpieniem nie ludzkim.Bog nie ma  nic wspolnego z cierpieniem!Pozwolcie odejsc waszym bliskim nie trzymajcie ich tu na ziemi na sile !Brakuje wam poprostu wiary ze po drugiej stronie nie ma lepsze zycia .LUDZIE nie potrafia pogodzic sie ze smiercia swoich bliskich I DLATEGO chca ich zatrzymac jak najdluzej  przy sobie . W Polsce brakuje   wsparcia dla rodzicow w postaci pomocy finansowej ale rowniez w postaci pomocy psychologicznej  Gdybym miala ,,zyc” tak jak moje dzieci wybralabym eutanazje chcialabym miec wybor demokratycznego odejscia a nie wegetacji !

Rispondi

